09 oktober 2007

Life

Senaste tiden har varit lite rörig. Men nu börjar det kännas stabilt och bra igen. Bättre än på länge, faktiskt. Tack vare Mr.Nice

För att beskriva ett rörigt liv i en kortversion då. (Betänk nu att ovanpå allt detta har jag dessutom skola, tentaplugg & tentaångest att hantera ...)

Jag hånglade runt med Mr.Classmate i några veckor, sen klantade jag mig på Hawaii och hånglade med Mr.Nice, Mr.Classmate och tog med mig Mr.King hem. Jag hade ångest. Jag sårade en kompis pga Mr.Nice. Två veckor senare var det lugnt med Mr.King, Mr.Classmate ville inte längre och Mr.Nice var återigen polare. Trodde jag tills jag befann mig i ett hörn på Kåren, ensam med Mr.Nice och förklarade för honom att jag inte kunde kyssa honom för att jag inte ville såra min kompis. Det sket sig och jag sårade henne rejält. Jag har aldrig haft så mycket skuldkänslor och ångest bara för att jag tycker om någon. 4 dagar senare insåg jag att jag inte kunde vara martyr och hörde av mig till Mr.Nice. Sedan i onsdags har jag sovit där. När jag inte har pluggat inför tenta har jag bara varit med honom. Jag har inte mått såhär bra på 2 år.
Det kan jag inte ha skuldkänslor för.

1 kommentar:

Maja sa...

åååååh, maja är sååå glaaaad! lovely darling! pöss