01 juli 2008

Fyllebullt

Jag mår bakis idag. I går var jag ute i stoora stoora måndagskarlstad med min bästa kompis lillebrors flickvän. Sug på den.


Jag lyckades med flera dåliga saker i går:

*Jag söp min bästa kompis lillebrors flickvän under bordet

*Jag lät min bästa kompis lillebrors flickvän gå hem ensam längst med älven. under förutsättning att hon pratade med mig i mobilen hela vägen hem. Den dog efter 5 minuter.

*Jag ringde upp min bästa kompis och var dramaqueen och skällde ut henne för att hon la på. sen la jag på. Tydligen har jag pratat med hennes telefonsvarare också. Där var jag sammanbiten. 20 uppringningar senare pratade vi om vetebullar och jag hade glömt varför jag var arg.


Idag skulle jag kolla om kaffetermosen var stängd och hällde nybryggt kaffe över hela handen.
Inte så smart idag, alltså.

Inga kommentarer: