03 september 2008

Iväg

Idag, äntligen, lyckades jag få till en fika med Bella. Hon är rätt seg, om man säger så. jag fick tvinga henne med en nödlögn om att jag bara hade tid precis idag för att överhuvudtaget få henne att orka träffas å inte komma med undanflykter. spark i baken, det är vad hon behöver. Nu råkade vi boka in en vinkväll hemma hos henne och Lillebror på fredag. så kan det gå. ojojoj vad det ska gå bra. mmm...vin...

Annars fick jag riktig massage idag. det är grejor det. ingen hejd på livsnjutartagen nu såhär de sista dagarna i Karlstad. för den här gången. Kommer säkert mellanlanda här fler gånger. MamPap börjar tänka på att jag faktiskt ska åka snart, så nu börjar de prata om hur de kommer att sakna mig. men jag känner dem, efter en vecka har de glömt hur det var och deras vardag tar överhanden. Men jag älskar dem för deras tro.

Själv är jag inte riktigt så blödig när det kommer till det här med att flytta utomlands igen. jag är van, och bortskämd med att flytta. om man nu kan vara något sånt. Fasen vad jag är blasé.

Inga kommentarer: