27 maj 2007

Hejdå

Det är jobbigt, eftersom jag har varit kär i dig i ett halvår och precis börjat släppa dig. då, då, träffar du en tjej som för dig är en perfect match. och det är hon verkligen. så fort jag ser henne så ser jag henne med dig. ni passar ihop. hon verkar grym. men jag, jag känner mig inte så grym. jag känner mig. liten. ensam. desperat. ett halvår utan någon, eftersom allt jag velat ha var dig. inte bortslösat, men ensamt. så fruktansvärt ensamt. min första tanke var självömkan, min andra tanke var glömska hos någon annan. men jag kan inte. jag kan inte hångla med någon bara för att någon är där. jag är för kräsen.
Det är bra det här. det är bra för dig, det är bra för mig. kanske.
Så ensam. och trött.

2 kommentarer:

Mia sa...

puss

Klagan sa...

tack. ..men nu är det ju lugnt! ;D