18 maj 2007

Studiedisiplin

I dag har jag ersatt kvällsmålet med en bunke poppade majskärnor. med mycket salt. Vettigt.

Men! Jag har efter all vånda äntligen kommit igång med studierna. 3 dagar tenta, yeah! ..jag måste vara sjuk i huvet. Hur ska jag klara det här? Jaja, you only live once. å omtentor finns det gott om. Någon gång i framtiden ska jag dessutom klara en tenta med större marginal än ett poäng. som det varit hittills. 20 universitetspoäng på en vecka... nån som tror på mig?

Saker jag hellre vill göra:
* Spela flöjt
* Jobba
* Äta godis
* Åka ut i stora vida världen och vidga mina vyer

Saker jag gör:
* Hittar mig själv på Wikipedia. Ja, det är faktiskt sant, 2005 är jag omnämnd. Men det finns ett faktafel. vi var 1/3 tjejer. viktigt. ehe...

Det här var nog mitt bottennapp på bloggen... förutom då mina fylleskriverier.

2 kommentarer:

Björnen sa...

Nejdå! Fylleskriverier är topparna som vi trogna läsare väntar på! ;-)

Klagan sa...

ehm... ok. då kommer det en topp på lördag då. ...kanske..