18 juni 2007

Andas

I dag är jag lite mer mig själv än vad jag var igår. Igår var ingen toppendag. Det blev ju inte bättre av att jag var tvungen att infinna mig på jobbet vid 11 för att skriva på papper. Kunde knappt formulera en hel mening. Mr.Work bara skrattade åt mig när jag satt och ojjade mig i köket. Sjukt bakis, var jag. Förstår att han tyckte det var underhållande att ringa till mig och spela Jimmy Janssons "god morgon världen" Två gånger.

Men han är knäpp. Glöm och gå vidare, Klagan. Pojkar har seriösa personlighetsproblem. orka.

Annars har jag städat och pulat idag. Mammsen å pappsen kommer förbi på blixtvisit, de ska vidare ner till Donau å kryssa. jag får inte följa med. snyft. Men, jag får ju iaf tillfälle att tjäna pengar. det är ju ett uppsving jämfört med tidigare.

Nu ska jag ut i gräset och hosta.
puss å hej.

Inga kommentarer: