20 juni 2007

Klagan

Klagan goes berserk:
Det här är ju inge bra deal, att jag går å irriterar mig på Mr.Work medan han går runt i sin lilla bubbla. Jag blir bara argare och argare ju mer jag tänker på honom. åsså blir jag arg på mig själv för att jag tänker på honom, jag känner ju inte mannen. är det att han inte jagar som irriterar mig? Det är skumt. jag förstår inte det här, har jag för mycket integritet, är det därför jag inte är jaktvänlig?! Suck. Dessutom, när jag väl gläntat på celibatdörren så blir jag bara mer å mer sugen. irriterande är vad det är. Behöver nog döva min hunger med nån flört som ger lite respons. Dessutom, on top of it all, är jag fullt medveten om hur detta med kärlekstrassel ska kännas, när det är på riktigt, och det är inte såhär. Men tror ni att jag kan lägga ner för det?!
SUCK!!

Inga kommentarer: