18 september 2006

Dumt

Jag har varit dum. Jättedum. Riktigt dum. Det är roligt att går på fest. Denna gång var det temafest. Det var kul först. Då. Men jag var så full, så jag minns knappt vad som hände. Men jag tog den pojke som S hade haft något med. Och jag följde med honom hem. Och jag har sjukt mycket ångest.

Jag var jättefull. Jag minns bara glimtar av kvällen. Jag drack massa sprit. Och öl. Och vin. Jag var inte ensam om att göra dumma saker. Jag hånglade runt. Jag gick hem med honom. Jag är inte ens intresserad av honom. Fasen vad korkat. Jag har inget försvar, jag har inget att säga till mitt försvar. Att jag var aspackad är inget försvar. Så gör man inte. Illa.

Jag har pratat med S. Rett ut det som gått. Men skadan är ju skedd. Så fruktansvärt, jäkla klantigt. Illa, illa, illa.

Inga kommentarer: