11 mars 2007

Försvar

Oj.
Tröttare än på länge
Men grymt nöjd.

Imon är det tenta. det kommer nog gå sådär. men sånt är livet. Jag är inte så...intresserad...
Jag har ett försvarstal på g i mitt huvud. Till mina föräldrar. det är alltid så, att jag känner att jag måste försvara och förklara och debattera inför dem. försvara min lathet. en känsla från min sida då. Men faktum är, att min bror har en hjärna gjord för korvstoppning och kunskap, medans min är mer för känsla och tjae. musik antar jag. känsla och abstrakt. eller, ja. det är vad jag inbillar mig. dessutom är jag lat. kniven på strupen är det som gäller. Jag har inte motivationen att plugga för glatta livet, helt enkelt. det är för tråkigt och .
nej, uss. det här blev dåligt.

tror inte mitt försvarstal är färdigt ännu.
Återkommer.

Inga kommentarer: