13 mars 2007

Scambio

I'm no longer blond.
Ja, insidan kanske är det fortfarande, vad kan jag säga om det? töhö.
men, utsidan har blivit brunett igen. På tiden. Vart ljus i huvet alldeles för länge. Ett år. ganska exakt. fan, symboliken är stor. Fast frisören kallar det mörkblond. Jag är tveksam. Synd att jag fortfarande försöker hålla mig själv lite inkognito, annars hade jag kanske lagt upp en bild. Kanske.

Idag är en såndär mellandag. i väntan på nästa rolighet. för nu har jag bara roligheter framför mig. i två veckor. livet kan vara värre, det är jag fullt medveten om. ja.

Nej, nu ska jag... tja. läsa en god bok kanske? det var ju ett tag sedan.
Hela livet är en process, och nu är jag färdig med att skaka av mig förra årets händelser. historia är det. det känns skönt.

Nej, jag är inte alltid helt lätt att följa eller särdeles logisk.

Inga kommentarer: