12 mars 2007

Vårdag

Förutom då att Färjestad leder med 7-1 i detta nu och med största sannolikhet går mot semi (underdrift, ja) så är det här ändå redan en grym dag.

Det är sol, varmt och vår
Jag har skrivit min tenta. skit i om det gick bra eller ej. den är över.
Helgen var grym och valen idag av övriga nollningsroller i klassen gick kalas.
Jag har fått massa beröm av mina klasskamrater för att de tycker att jag gör ett bra jobb. Värmer.
Dessutom, har jag varit hos polisen, och hämtad min farmors cykel som försvann i september förra året. Lite mer pöntad, saknar vissa saker, har troligtvis legat i ett vattendrag av något slag, men ack så välkommen tillbaka!

2 kommentarer:

Mia sa...

Wohooooo!!! Har du fått tillbaka cykeln alltså?! Faaaaaaaan va gött!! :D PUSS!

Klagan sa...

I know! weee!
Nu står den trygg och torr i S källarförråd, i väntan på ny sadel och allmän upprustning.