07 oktober 2008

Hjärnimpulser

...jag hittade min telefon i papperskorgen precis. Now, that's strange.

Idag har varit ytterligare en pluggdag, men tankarna vandrar ju lite, som de alltid gör när jag börjat hoppa i säng med folk igen. Jag gör ju inte det så ofta, som jag kanske skulle vilja. om det nu var med rätt person. Men, hur som, när jag väl gör det, så får jag för mig en massa saker. nu har jag fått för mig att jag nog kanske vill lära känna den här Mr.Swede för å se vad han är för prick, egentligen. Vilket ju är rätt befängt och helt och hållet ett beteendemönster som jag behöver bryta, då han 1. fortfarande är kär i sitt ex och 2. dubblar med Blixten.

URK va äckligt, fan. Men går det in i min hjärna? take a guess...
fan, ge mig en psykolog...

Annars har jag solat idag. gäller att hålla humörkemikalierna på topp, orkar inte fler depressioner. Tyvärr fick jag för mig att köra en skrubb såhär på kvällskvisten. Gör inte det när ni är nysolade, ser ut som en flammig tomat. mumma

Inga kommentarer: