03 oktober 2008

Sovdags

Hemma nu.
Det var utgång ikväll. det var trevligt.
På förfesten. Sen kände jag, att, nej, jag är faktiskt inte så sugen.. Jag vill inte ut och slösa bort mina pengar. Jag har föreläsning i morgon kl 10, jag samlar galet många vuxenpoäng jämt. Varför är alla omkring mig påväg att bli vuxna, när jag känner att jag är där? Varför umgås jag fortfarande med folk som söker, när jag redan är där? Jag vet vad jag vill, jag vet vem jag är, jag vet vad jag vill ha. Jag vet vad jag förväntar mig av framtiden, jag vet vad jag vill jobba för.

Jag vet vad jag vill ha när det kommer till män, och jag nöjer mig inte med mindre. Det ger mig inte längre något att knulla runt på vägen dit. Ofrånkalleligt gör det att jag ser på män/pojkar/människor på (tydligen) ett annat sätt än majoriteten runt omkring mig.

Irriterande.
var är mina likar?

3 kommentarer:

Maja sa...

tjoho *viftar med handen* här är jag!

Katarina Lenger sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Klagan sa...

fin