19 oktober 2008

Miss

Nu är han en hårsmån från att läggas ned. ojojoj.
fan att jag ska vara så intresserad av honom, då. men asså, näe. Inte mkt mer nu, inte. Vi gick ut i fredags efter bastun, och vinet. Riktigt trevlig tjejfyllekväll, och sen när vi var på fjortisstället Scream så kom alla killpolarna dig. plus mr.Swede då. å jag blev riktigt glad över att se honom, och han blev riktigt glad över att se mig. och vi var väldans fulla, allihop. Jag pratade med honom. vi satt faktiskt och pratade om saker i flera timmar. 2, tror jag. Jag sa till honom att jag inte var nått substitut. att jag inte tänker ligga med honom så länge han knullar sitt ex. Jag är inte intresserad av det. Han sa att exet var nedlagt, å sen gick vi hem till mig. oj.

På morgonen smet han vid 9, för att hans kombos inte skulle märka att han inte sovit hemma. för att det tydligen inte var en bra idé. vi hade pratat om varför det inte var en bra idé just nu på kvällen där, men jag minns inte varför, jag vet bara att jag inte höll med. Så jag blev jävligt lack, faktiskt. Visst, jag kan hålla tyst om det för hans skull, om det nu är så jävla viktigt, men om nån frågar mig, så tänker jag inte ljuga, inte.

En riktig liten mes, det är vad han är.
Det här är fan mr.Work all over again. Eller mr.TRK. som ju var fan 3 år sedan. Att jag aldrig lär mig. Nej. Tur att jag är så stark och trygg i mig själv, iaf. Nått måste man ju ha att falla tillbaks på.

Mes.

2 kommentarer:

Maja sa...

Stark starkare starkast!

Klagan sa...

puss.
jag är inte så stark, faktiskt. men jag har iaf förmågan att analysera och reflektera över mina tankar och handlingar, även ifall jag inte kan kontrollera dem.