14 november 2006

Badvakt

Imorrn är jag tokledig. hela dan. fast jag ska plugga då, förstås, sånt som händer. Sen ska jag jobba vakt på kåren på kvällen. jag och mina biceps, haha.

Funderar på om jag ska ta mig till badhuset å simma lite, innan röda kvarn kickar in. men vet inte om jag vågar, det är en så läskig badvakt där. i så fall behöver jag sällskap, moraliskt stöd. Han ger en iofs gratis solpolett, å det är ju trevligt. om han inte var så creeeepy. å typ 18. hua, aldrig mer lammkött, nej tack. Sist var jag där med S. vi simmade längder i 30 minuter, klart att han satt å tittade på. Sen simmade vi runt runt i den strömma vattencirkeln (som kan gå sjukt snabbt! vi behövde hjälp för att ta oss ut, haha) medans han drog på nån U2-låt å stod å spelade luftgitarr. Inte jättekul att jobba på badhus, kanske? Frågar nog S om hon vill med igen. Man vet aldrig!

Idag har jag levt hela mitt liv framför datorn. Med avbrott för 2 timmar skola samt 2,5 timmar kör. Åh, vad jag älskar att sjunga. Krogshowen kommer inte vara skönsång direkt, men ack så lattjo. Jag måste hitta fler körer och orkestrar att spela i. Ungefär som när jag var liten/mindre/yngre och ägnade mig åt 3 körer + 3 orkestrar. det var tider det.

Åh, nej, jag skriver till folk. fasen.

Inga kommentarer: