28 november 2006

Balrapport

Oh, tänk om man fick gå på bal varje dag, så kul livet skulle vara. m. Gjorde sveriges snabbaste baluppsättning, svepte ett glas vin, å sen bar det av till Karlberg slott för bal i 1700-talssalar. 4 glas bubbel senare och massa prat med folk som vet vem jag är, men som jag inte känner (ryktet går, härligt..) var det dags för 3 timmars trerätters med tillhörande tal. Klart att maten var god, vi var ju på ett slott! Klart att talen var bra, det var ju internt! oh, jag älskar militärbal. Efter avec var det kaffe å sen dans till ett okej liveband. Ojoj så kul det är att röja järnet i 4 timmar iförd balklänning. Wohoo. Ja, jag önskar verkligen att livet alltid var så. Fest slut vid 2, så 6 pers tryckte in sig i en taxi, sen bar det av till efterfest. Somnade utmattad kl 06. Helt enkelt en underbar helg, yes. Upp 9, livet går vidare.

Jag tror att jag har stukat foten...
Shit happens

Inga kommentarer: