04 april 2007

Bajsknekt

I aftonenes version av Klagan goes wild var temat såklart självfallet helt uppenbart etc sex och samlevnad. helt objektivt. Mitt slamptal är 90. lååååångt ifrån min Generals 296. så jag ligger härligt i lä. Jag fattar inte. kvällen var även givande rent socialt. mkt hundvalp var det. asså. Jag fattar inte. Generalen och hennes lammkött. de har ju sagt att de är vänner. de har ju t.o.m pratat en massa massa om det. men lik förbannat stannar han och hans jäkla hundvalp kvar när vi andra går. å han är nykter. asså. jag fattar inte.

själv sitter jag här i fyllan å villan å tycker åtminstonde lite liiite synd om mig själv. men inte mer än vad jag förtjänar. nu ska jag gå å sova, för imon ska jag åka till Borås. Look out...

1 kommentar:

Linnea sa...

HAHAHA. 90? Shit. Jag har nåt på 280. Min kompis har bara 42, det är hysteriskt lite.