03 juni 2008

Firningsdags

Åh, gud, med skräckblandad förtjusning så har jag klarat tentan!
Fy fan vilken förnedring, alltså, helt sjukt.
Hon dumförklarade mig. hon är helt säker på att jag är dum i huvet.
Det kan hon få tro. sen gav hon mig godkänt efter att ha försökt trycka ner min självkänsla till jävla stillahavsbottnen. men se det går inte, det spelar ingen roll att hon ger mig 18/30 i betyg, godkänt är godkänt är godkänt, och vad hon än säger så är jag helt sjukt stolt över att ha klarat av 5 tentor, 30 högskolepoäng, inom loppet av 7 dagar. Helt galet stolt. så mycket har jag inte klarat någon annan termin. hehe, tredje gången gillt, heter det visst.

Ikväll skall firas med middag och öl. framförallt öl. ÖL ÄR GOTT.
Nu ska jag till närbutiken å köpa öl.
mmm... öl.

Inga kommentarer: