30 juni 2008

Greys

Avsnitt 15 nu.
Det tar sig...

Jag sket i att lyssna på sommarpratarna i dag. Tyckte att han verkade så provocerande för att få mig att lyssna på honom vad-han-nu-hette-som-skulle-prata-i-dag så jag sket i att bli provocerad att lyssna på honom. Men i går var det Winnerbäck. Det var bra prat. Känns nästan som, ja, mycket av det han sa hade kunnat vara jag. som sa. Inte visste jag att jag var så lik honom. ..Det är jag ju inte. men men. bra var det iaf.

Tror att jag håller på att bli förkyld. Vad ska det vara bra för?
Nu börjar dessutom min självvalda isolering att tära på mig, tror jag. sätta griller i huvet på mig. få mig att börja fundera på massa konstiga saker. Mestadels manskroppar, då... eller kanske kyssar. Gud, vad jag längtar efter en bra kyss. det var så länge sen nu.

Inga kommentarer: