28 juni 2008

Solbad

Jag fick min mens i går.
Det var skönt det, för det var första gången sen 16 mars.
Det var då jag opererade ut blindtarmen. Så nu antar jag att kroppen är tillbax till sitt rätta jag, helt och hållet, igen. Det var ju bra.

Fast mens är tråkigt.

Annars har jag legat och pressat i solen i dag. Jag har varit rätt likblek hela sommaren hittills, men nu är det brunast i september som vinner, säger jag bara. ojojoj.
Har man inget jobb så får man la hitta annat som roar. Som att bada i sol.

Kör Grey's Anatomy-maraton med mig själv också. har hunnit till avsnitt 8 nu. synd att skiten hänger sig då och då. men ja, det blir la så när man är olaglig. hua, hemska människa!

Jag har faktiskt varit duktig också. Ute och sprungit har jag varit. och cyklat till affären. Där köpte jag chips...

Nu ska jag sluta ordbajsa och återvända till alla doktorer. Mmmm.... doktorer...

Inga kommentarer: