18 augusti 2008

Augustidag

Näe, man blir lite ledsen av att se på OS.
Suck

Fest var riktigt kul. Jag och gräddnos åt gottgottigottgott innan det trillade in folk, en del lite lösare än andra. De lösaste drog vidare rätt fort.

Jag vet inte, typ det enda jag tydligen behöver skriva av mig handlar om pojkar. Det var länge sen nu som jag verkligen var intresserad av någon. Tja, det var väl italienaren, men även där höll jag distansen och tog det inte på allvar, släppte inte taget om mina känslor eller för den delen släppte in honom. Jag fick en kärleksförklaring på halsen i lördags. det var jättetrevligt, men oj så många år försent. Då blev jag lite ledsen, att jag förändrats så mycket. att jag inte ens kunde ge honom en kyss, för hans skull. att jag inte kunde få mig själv att känna nånting över det. Det var fakta, inte känslor, för mig. Jag är så avtrubbad.

Festen höll på till sena natten. Somliga (läs gammelklagan) däckade redan innan fyra, medan gräddnos höll på ända till halv åtta. galning. :) Det var memory lane av hög nivå. och ciderdrickning. minsann...

Idag var jag och åt lunch med min käre far på staden. han är inte riktigt som alla andra, men varför ska man vara det? Jag fick även agera klädcoach på CGC när farsgubben skulle köpa GANT-jeans. Kanske ett framtida yrke, för oj vad duktig jag var på det. Sen gick jag iväg och köpte shampoo för 100 riksdaler. smart.

När jag blir gammal och skruttig kommer jag vara oh så tacksam att jag skrev ned allt det här, så att jag kan minnas denna händelserika dag.

Inga kommentarer: