15 augusti 2008

Singel

Mmm...
Har städat hela dan idag. Kul... Har även snokat runt lite på facebook och myspace. Det verkar inte bättre än att alla mina ex har respektive nuförtiden. Ja, förutom mr.Nice. fast det är jag inte så säker på heller... Jag vet inte varför jag ska reflektera över det. Men, ja, upptäckte att lo stronzo har tjej, å min första tanke var stackars tjej. Det var ju kanske inte så snällt mot honom. kanske. eller henne. :)

Men asså, jag fattar inte det här. Jag försöker alltid att aldrig behandla någon människa dåligt, någonsin. Ändå blir jag så ofta dåligt behandlad. "har otur" har man fått höra. Men va sjutton, alla gör väl bort sig, huvudsaken är väl varför man gör det, vad man har för syfte med det man gör? eller baktanke eller vad jag nu försöker formulera här.

Shit, jag tror jag lägger ner det där resonemanget nu.

Jag känner bara för att skriva lite till. Så jag fortsätter med å prata om furren, kanske. Jag sexade ju inte med honom i helgen. var verkligen inte sugen. dessutom var jag äggfull. men det var ett himla tjat på honom. Jag kunde inte komma upp med nått direkt svar på varför jag inte var sugen (som om det skulle vara nått krav. tss.) Däremot var jag grymt sugen på att sova sked. mmmsked. Näe, men jag vet vad det är. Jag vill inte ha fyllesex med honom igen, där jag knappt kommer ihåg vad som händer. Been there, done that. Ska vi sexa så ska det vara fan nyktert så det står härliga till. Det ska kännas.

Godnatt.

Inga kommentarer: