04 augusti 2008

Vänster

Coldplays nya förföljer mig.
Helknasigt.
Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. och jag måste nog svara honom snart, tror jag...

Hur som, så har jag varit i Uppsala och hälsat på underbara gräddnos, hon är världens bästa. samt träffat massa, massa av hennes underbara, underbara vänner. Guld.

Avklarat årtiondets bästa efterfest, det ska mycket till för att klå den. Jag och gräddnos somnade på en varsin axel av Mr.Sunnies. Blev lite kär i idén av Mr.Sunnies samt försökte sälja in nämnda till gräddnos. Det gick nog sådär. Jaja, sen träffade vi på furren också, på en himla trevlig långfika, och en frukostdejt för mig i morse.

"När du kommer hem sen om ett år, kan inte vi dejta då? Om vi båda är singlar, alltså?" hehe, jaaao, okej då. If you twist my arm.

1 kommentar:

Maja sa...

Haha, sa han det!? Guuud vad roligt :D Tack för en underbar långhelg vännen, love you! Pöss