24 februari 2007

Hemma

Mmmm... nu är jag ju såhär lite dragen som man kan bli utav en utekväll m gänget... ja... jag kommer inte riktigt ihåg, men det var nått om P. asså . Han är grym. Jag är iofs inte såhär, oooooooooo jag vill ha honom, som var var förra veckan, utan kanske lite mer oooo kan han inte vilja ha mig?! .. det är ju iaf framsteg. m. det är inte lätt det här. Det skummaste är att han är inte alls asså. jag är inte ny i leken. jag vet precis. men här är han det närmaste jag kommer. Och det vill jag inte heller. Å han är grym, men jag tror fan att han är lite för grym för mig. jag är så sjukt trött på sökandet. Jag vill ha Honom. sådär säkert. ja. som jag trodde för ett år sen. som jag visste vem det var för ett år sen. Men! jag är en läkbar männska

Bla bla bla. Om jag inte ger mig nu ger jag mig aldrig.

Men ärligt, var är du?

Inga kommentarer: