16 februari 2007

Läsardöd

Jag tror att mina bloggläsare är döda. Hur kan man gå från iaf ett tjog läsare till kanske 3 om dan på en vecka? Nej, det är det eller så krånglar statcounter. Å en annan knasig sak: det är ingen som googlar på mig längre. förut kunde de hitta alla möjliga konstiga saker här, från damsugare till militärbal till debet och kredit. Jag förstår niente.

On a happy note så har jag skrivit mail till italienfamiljen, så nu kanske det blir lite venedig i vår. Mi manca.

...Kom på att det jag skriver är så innehållslöst tråkigt så folk orkar inte läsa längre.
Det är nog så det är. Fast. ja, det är ju rätt bra, för då kanske jag öppnar mig igen, å klarar av att skriva av mig. Fast då kanske folk hittar hit igen. Åh, dilemma.

4 kommentarer:

Chrille sa...

Jag läser varje dag, fast oftast från min RSS-läsare, och då syns det inte med StatCounter. Dessutom missar StatCounter en del. Bara så att du vet.

malin sa...

Jag RSS:ar också, kanske är det därför några av oss är osynliga?

Och jag vill också till Italien i vår!

Moni sa...

Jag läser oxå!
Som vanligt.
För jag vet inte vad RSS är.

Patetiskt.

Klagan sa...

Oh, nu skäms jag nästan lite för att jag klagar så högljutt.. tack tack. =)