04 februari 2007

Onsdagsrapport

Borde jag nämna ett eller annat ord om hur det var i onsdags när vi satt och pimplade vin 7 pers i min lilla lilla lägenhet för att sedan gå till kåren? Borde jag nämna hur jag blev alldeles kalasfull? Borde jag skriva om när jag insåg att jag faktiskt inte fattade vad de andra pratade om runt omkring mig på kåren, så jag reste mig upp, ragglade till toan, för att sedan raggla hem (via pastavagnen såklart)? Bör jag ens nämna sms:et jag skickade från min säng till P där jag bjöd in honom "ifall du tycker att det är för långt att cykla hem"?

Nej, jag tror inte det.
Fan

1 kommentar:

Linnea sa...

Hahaha. Själv wappade jag meddelande till Felix om att jag behövde hångla, och han påpekade att jag hade hångelobjekt alldeles bredvid mig. Jag förstod inte alls vad han pratade om. Usch, jag ska aldrig mer dricka vin. Man är inte så jävla het när man är full.