12 oktober 2006

oh

jag är jättedålig på å skriva fylleinlägg. tycker jag själv. med tillhörande korregeringar. annars kan jag ju låta bli att rätta mina misstag. jag kanske skrattar godare idag. nu ska jag testa.

disster å käkar kaviarmacka bara för att jag är huingrig , har gått hem från kåren. såg en ,assa folk komma in, men jag ville inte vara med längre, är alldels för trött. har tappast bort min kamera, som vanligt. det brukar bli så. varflrör bruar brukar b det bli så? himla skumt. jag bajsar juba bara ord här. nej, det här inlägget kanske b man bara måste ta bort,. oj va fut det bli r när man inte ändrar alla misstag man gör. sam specielt när man är full. himla g dåligt. men jag har bagansaka kul. tror jag. äh, jag vet inte riktigt. näe, kanskae ska sova niu.

varför suprerer justjag bortmin kamera?

Inga kommentarer: