20 oktober 2006

Va?

Åååååååå, när det kliar i mig som mest att få bort tankar som snurrar, ja då kommer jag inte in på blogger. Ångest! Gaaaaah.... Jätteirriterande. Å nu kan jag bara få ur mig frustration, inte vad jag ville känna bort från början. Faaaan... Vaddå servern hittas inte?

Här sitter jag då å skriver på word. Av nån anledning känns det inte lika befriande. Speciellt inte med stavningskontroll. Det är det som är så skönt på blogger, ingen som rättar eller bryr sig. Förutom när jag själv stör mig på att jag stavar som en gris. Men det är ju mitt problem.

Sådär ja, ska vi se om det funkar. med mitt flyt försvinner väl allt lagom till att jag försöker posta det. men men. gör inget, då har jag iaf skrivit av mig.

Vad ska jag skriva av mig? Minns lite dåligt. blaj blaj..

Inga kommentarer: