06 oktober 2006

Sten

Å, gud va skönt! En stor sten har fallit från mitt bröst, å jag är färdig! Har suttit som en sjuk slav och skrivit, rivit mitt hår, svurit över hemska grupparbetskollegor som varken kan stava till projekt eller Åhléns men nu är det KLART! Färdigt, inlämnat, out of my hands, å jag kan inte göra ett skit med det! Wohoooooo! Fasen va skönt. Åh, lättnaden är total.

Vad har hänt med mig, varför klagar jag inte för?
Nu ska jag diska, å sen ska jag ner på stan å shoppa upp alla mina CSN-pengar på kläder å skor å smycken å vad jag än känner för. Å, lättnaden är total. Hoppas bara vi får godkänt. Men, nu kan vi inte göra nått mer. Jag behöver aldrig mer jobba med idioterna. Yes!

Sen blir det fest ikväll med hattema. oh, så roligt. Jag har ingen hatt. Attans. Löses under stadsbesöket alltså... watch out, here i come!

Inga kommentarer: