10 oktober 2006

ojoj

full å dum. eller full å snygg. eller hur det nu passar. på en måndag. jag är nog dum. bajs. har redovisning imon på 5poängskurs. kanske skulle börja ta mina studier och mitt liv på allvar. men det har ju gått bra hittills. det hänger inte på betygen. det hängerpå mig. jag är ganska tillfreds. han tycker inte illa om mig, han tycker inte om mig. då är jag nöjd.

han svarar inte, men han sover nog. till skillnad från mig så drar han visst av telefonen när det är dags för nattsömn. men jag kan inte göra det. tänk om nått viktigt händer, och jag inte får reda på det? ja, vad händer då?
Att missa saker är nog min mardröm.

just nu skulle det vara smart att sussa sänger. den ser mjuk och blå ut. gott. jag tycker om blått. rogivande. det behöver jag, jag har ju bara halva foten i marken. blått hjälper mig att stanna kvar. ge mig inte rött, eller orange, då blir det knas.

puss på mig...

Inga kommentarer: