14 januari 2007

Avslöjad

Jag antar att jag inte kan förvänta mig fler gissningar på min utmaning, så innan den riskerar att försvinna ur mannaminne så kanske det är dags för mig att avslöja sanningen..

Jag har spelat piccolaflöjt på E4:an. Sant, vi fastnade med AMK i ett värdetransportrån precis vid Kungens kurva och satt fast i några timmar. Tillslut tröttnade vi på att bara sitta, så vi gick ut och marscherade lite med kåren till glädje för övriga medtrafikanter.
Jag har serverat konjak till Roger Moore. Falskt. Tyvärr. Jag serverade bordet bredvid, snyft. Men det kanske var tur, för jag tappade ovanligt många knivar den kvällen...
Jag väckte en haj ur sin morgonvila under ett dyk. Två gånger. Sant. Det var under ett morgondyk som vi simmade på en slumrande haj på sandbotten. Han undrade vad vi var för muppar, blev irriterad å simmade bort en bit ur synhåll. Vi fortsatte runt kröken å där låg han å snusade igen. Vi fick för oss att han såg argare ut den här gången, så vi vände och simmade åt andra hållet...
Jag har gått över 100 luciatåg. Sant. Har haft många år på mig, som tur är..
Jag har spelat på samma gig som The Ark. Och Amy Diamond. Sant. Jag är såååå cool... eh.

Så, grattis och väl gissat, Lilla J!

4 kommentarer:

Johanna sa...

åh! roligt, stolt och nöjd med mig själv nu! ;)

sjukt cool att du serverat bordet bredvid ändå. då var det ju nästan sant iallafall!

Klagan sa...

nära nog för mig. :)

malin sa...

Ääääh! Jaja, kul att det inte var hajen i alla fall =) Eller piccoloflöjten... eller spelningen... eller...

Maja sa...

*hrm* ja, för det var ju faktiskt jag som serverade konjak till roger ;p