02 januari 2007

Nyårsrapport

Todilooo! I'm back on track! Hör och häpna, men idag funkar nätet hemma i mitt föräldrahem.. det gäller alltså att passa på.

Hade myspysnyår. Körde hem från skogen till järnvägsstationen tidigt morgonen efter, så klapp kanon var inte aktuellt. Var dessutom alldeles för gosigt för det... Fast klart att det hanns med både drinkar, congac, vin och skumpa i omgångar. man är väl student.. Det är så skönt att kunna umgås med människor där vi bara slappnar av. Bara är, och trivs ihop. Låta tankarna vandra. Mumsig mat. chevré- och spenatlasagne kan inte slå fel...
Vaniljparfait till efterrätt. mmmmm

Annars skickade jag nog 100 sms vid tolvslaget. Fick mess tillbaka hela natten, så där rök sömnen. Ja, jag är dum nog att inte sätta telefonen på ljudlös. Ja, jag sover med den, typ. Annars ringde nog bara mamsen å papsen. Och
R ringde. Haha, varför, lixom? Jag kommer nog aldrig förstå mig på honom. Knas. Ska upp till Åre å supa ner mig under studentveckorna. vem vet, jag kanske träffar honom då. Favorit i repris? Tja, varför inte, jag vet ju var jag får iaf. I väntan på bättre sällskap. Antar att vi är lika på den punkten. Fast, tja, det är ju egentligen inte vad jag vill ha. Hela kakan och äta den, inget annat duger.

Inga kommentarer: