02 januari 2007

Cykelproffs

Jag har pimpat min cykel, eller vad man nu säger. Efter 3 månader utan cykel har jag nu lyckats kränga ytterligare en från mamma och pappas garage. Där stod den och såg sorglig ut. Så jag har köpt ett rejält lås, lampor en cykelkorg (behövs som fattig student och man ska veckohandla på maxi) och pumpat däcken. flera gånger, för det var punka. Jag å pappsen skulle byta. det var kul.. haha, vi skyller på att däcket var så sjukt litet och hjulet galet stort. slutade med att vi åkte till cykelverkstan där de kan sådana saker. Vaddå, tummen mitt i handen?!

1 kommentar:

Mel sa...

Jag köpte en ny (japp, NY, helt sprillans ny, studentlyx kallas det)cykel med cykelkorg förra hösten och det var det bästa någonsin! Jag har aldrig insett hur praktiskt det är med korg på cykeln förut.