04 januari 2007

Tvåtusensex

Tjae.. jag har fortfarande inte orkat fundera ut vad jag tycker om det gångna året. Försöker formulera någon slags årssammanfattning för mig själv, men jag får ingen ordning på det. Så mycket som hänt. så mycket intressant jag fått vara med om, som är fantastiskt att ha med mig, underbart att fått vara och få vara en del av, men allra mest känner jag all den ångest, oro och olycka jag genomlevt. Nej, 2006 har inte varit ett bra år, trots allt. Tar nog några år innan jag kan se tillbaka på året med lugn i själ. För mig har det varit tungt. Bitvis har jag tappat totalt, gått ner mig så att jag inte vetat. alls. Allt på grund av detta svek. jag gick verkligen på grund förra året. Men, tja, flera erfarenheter rikare, min mur har byggts upp än högre och starkare och jag har blivit än mer sårbar. Att det ska vara så svårt. Jag har fortfarande svårt att lita på mig själv.

Inga kommentarer: