29 januari 2007

Bravader

Tralalaa. Lite skola och Jöken idag igen då. Fick min lagbok som ett brev på posten idag, med den följde även en ryggsäck. Glad överraskning, för det hade jag missat. ..Skit i att jag inte behöver den, gratis är gott.

Jag hånglade lite sporadiskt med R uppe i Åre. Han undrade om jag inte ville följa med honom hem på efterfest. Nope. Trillade på gatan utanför Max. Ojsch. Men det är inte så lätt att hålla balansen alla gånger. Halsade jäger när det var dags att gå ut. Det var gott. men lite hetsigt kanske. S trillade av en stol när hon dansade rumpdansen i raggisar. Vi bastade och fick en hel hink snö kastade över oss. P har ett knä som passar alldeles ypperligt som vinglasställ. M hittade en ny pojkvän. Det var hemsläp varje kväll. Själv var jag lugn och fin, höhö. Vi fick nästan i oss alla fem BiB på fyra kvällar och 5 personer. På förfesterna. Den sista halvan tog vi mellan sista skidåket och afterskin. Det var inte ens gott då, men hävarmen behövde jobba.

Kanske lite roligare och mer uttömmande summering av min Åreupplevelse?
Jag har blivit lite småkär i P. Det är nått speciellt med norrlänningar...

Inga kommentarer: