07 januari 2007

Stort

Min tv är utslängd. ha ha ha radiotjänst! Eller, min tv har åkt volvo till Karlstad. Mor och far förbarmade sig över den. De ville lägga pengar på att laga den. Prego. Videon och det enorma tv-bordet har åkt upp på vind och plötsligt blev min etta jättestor! vad ska jag göra med all plats?

Annars tycker jag att det är lustigt att någon googlade sig fram till min sida för att läsa om "marknads segmentering". Hoppas personen i fråga inte tog illa vid sig över min bristande empati för folk som ägnar sig åt särskrivning. Men jag är säker på att de kan störa sig på mitt ordbajseri, så det går nog på ett ut.

3 kommentarer:

mitt fyrverkeri sa...

Haha, men kommer den hem igen eller ska du leva utan i ditt palats?

Joanna sa...

fyll tevetomrummet med böcker. det drömmer alltid jag om att göra någon dag, när tevetomrummet infinner sig. det vill säga: aldrig?

och din skola, den verkar märklig. var trettionde sekund? det måste ju bara vara kostsamt både i el och glödlampor. vet inte alla att det drar mer ström att slå på saker, och att lampor tar skada av att ständigt slås på och av?

Klagan sa...

maza: Jag struntar nog i tv tills vidare, har ju gått bra förut. Om jag känner att jag vill ha nån får jag köpa nått billigt, som påminner om en tv. :)

joanna: tjae, skolan är knas. Men det är nog inte tänkt att vi stackars studenter ska sitta där fram till 12 på nätterna..