11 januari 2007

Badabadaa

Men kom igeeeen nu då! Jag vet ju att ni läser, vill ni inte vara med å leka? det är ju grymmekul jhu. Tog dessutom med denna lek irl när vi delade på vinflaskor igår kväll jag och flickorna. Hehe, fan va skumma saker folk har gjort! Fått jobb pga att de dansat pole dance, sexat i poolen med massa folk runt omkring, pratat med massa skumma kändisar å hamnat i de mest bisarra sällskap. hjälp jag tror jag ska byta vänner.

Annars blir det badhusbad med solning som belöning idag. vi ska bada S som fyller år idag. å ge henne en bok om sömnbesvär. Själv känner jag mig ganska skakis å vet inte hur mkt jag orkar simma med tanke på hur mycket vin det råkade bli igår. ojsch..

2 kommentarer:

Johanna sa...

jag vill veta svaret snart. mkt nyfiken!

Klagan sa...

hehe, den som väntar på nått gott! =) det är ju bara två gissningar, det är ju lite tråkigt, jag vet att jag iaf har 7 trogna läsare...grr... :)