13 januari 2007

Rund

Tralala lilla molntuss ooooo kom hit ska du få en pouss!

bra full kväll. även ifall J dissade feststället för att det inte var tillräkligt fräscht eller hippt eller bra. bitch. men S hade dåligt samvete, å då är det ju lungan. Allt för henne hon är grym. Imon blir det Vaniljparfait med pepparkakor och lingonsylt. Ät det du som inte smakat, ååå det är ljuvligt.

Jag var så jävla snygg ikväll, borde nästan lägga upp en bild. Nu ska jag sova natten fram tills parfait i em. mmmm mumma. Tänk om jag var nykter. då skulle jag slippa huvudvärken i morgon. Fast jag kan få i mig kopiösa mängder alkohol, bara jag tar det varligt. sjukt, folk runt omkring mig blir fulla som svin. Jag tror jag börjar bli gammal som gatan. Dags att grubbla.

1 kommentar:

Linnea sa...

haha, jag tycker att det är väldigt roligt att du alltid skriver när du är full. vaniljparfaiten är onekligen sjukt god. jag var också lite full igår, det är första gången i mitt liv jag druckit mig full på öl. idag har jag sjukt ont i magen (ölen) och Suzi säger att det är magsäcken med tanke på var det sitter. jag brukar aldrig ha ont i magen. och så känner jag mig faktiskt nästan lite bakis, vilket är sjukt för sååå mycket drack jag faktiskt inte igår och det var ju inte ens vin.