03 december 2006

Dammsugaren

Jag har städat, men föll på mållinjen. Orkade inte dammsuga. Det finns inget jag hatar så mycket som att dammsuga. Ååå vad det är tråkigt. Måste spelas riktigt bra musik så att jag åtminstone kan sjunga iväg skiten. Men nu är klockan sen och mina grannar uppskattar nog inte dammsugarstädning kvart över elva. Tur att jag är så sunkig så att jag kan leva med skiten. Annars är mina 21,6 kvadratmeter är sjukt rena, förutom golvet, där allt skrot som förut låg på möbler nu befinner sig. Jihoo.

Kanske i morgon?

2 kommentarer:

Chrille sa...

Det där låter som en episod ur mitt liv. Jag kan stanna upp och häpna över hur fint allting blev precis innan det är dags att dammsuga, och sen ska jag belöna mig själv med en liten paus, och rätt vad det är så har det gått tre veckor.

Min lägenhet är typ dubbelt så stor som din. Sådeså! Jag har dock haft en sån liten som du har också, 1 300/månad kostade den. Skäligt.

Klagan sa...

Men nu har jag dammsugt! oooh i'm so god! ..var ju tvungen, fick besök å jag hade skrutit så om hur fint jag gjort det.

Min hyra är det dubbla. Men jag klagar inte, jag har iaf nånstans att bo. :) å ska man ha en liten lägenhet så tycker jag att man ska ta i. minst vinner. yes.