17 december 2006

Sjukstuga

Knas. Jag är fortfarande sjuk. Det är tråkigt. Jag blir handlingsförlamad. mer handlingsförlamad än vad jag vanligtvis är. Mitt hem har blivit till en förkyld människas boning. saker överallt i högar som ingen orkar plocka upp åt mig. Komma hit och städa? Jag bjuder på té. finns fyra sorter att välja på. men två är citron. å du får göra det själv...

Tänker lite mindre på pojkar just nu. men tänker lite på dem iaf. Bytte några fraser med J2 idag. det var trevligt. har inte pratat med honom sen länge länge. Känns bra, för det känns inte alls. var nästan lite konstigt att prata med honom, för den "kan lika gärna kvitta"-känslan som smög på mig. vad har vi gemensamt nu, mer än vårt förflutna? Konstigt det där med ex, hur mycket man växer ifrån varandra under årens lopp...

Det som är tråkigt med R är att jag vande mig vid hans flörtiga sms varje dag. det är tråkigt att inte få dem längre. även ifall vi aldrig var på något djupare plan i mitt känsliga hjärta. det var kanske därför han sket i det, han kände att jag var stängd? Men jag kan inte öppna mig om Han inte lovar guld och gröna skogar. Om han inte är fullkomligt trovärdig och övertygande. Kan inte trilla dit igen. Det gör så förbenat ont. Fan asså. Varför är vi människor så elaka mot varandra och behandlar varandra så illa. Behandla din nästa såsom du vill bli behandlad. My ass.

3 kommentarer:

dddd sa...

Stackare. Krya på dig! Ska jag komma hem till dig ochs täda? Jag är på G just nu. jag kan till och med göra det gratis. Jag hatar citronte.

Klagan sa...

Tack tack! ja, städning skulle sitta fint.. det finns även rabarber&grädde samt söderns höjder att välja på..

Mel sa...

Åhå södershöjder är väldigt gott. God smak du har :)
Och krya på dig!