07 december 2006

Jobbat

Ååååååå tempo!

Här har jag lite såhär halft spanat in en kille lite sådär på avstånd. först inte märkt att jag faktiskt tittar, sen upptäckt att jag faktiskt ser honom i en folksamling. jaja, tänker jag. det är ju trevligt att titta, kul kul. Sen jobbar jag med honom ikväll.
1. han har flickvän
2. han är dryg.
Fan, kunde han inte bara fått tittas på? nu försvann ju det roliga. attans.

Det stör mig egentligen att R gjorde som han gjorde, men för att gå vidare skiter jag i det. för det mesta. men det irriterar ändå. varför uppvakta om man inte är intresserad? varför vara så på utan att mena? vad är allvar, vad är skoj? jag kommer aldrig att lära mig, å jag är ett sånt lätt byte. Ge mig ett lillfinger å jag käkar upp hela jävla armen. Jag blir så less på mig själv. jag jag jag. står inte ut. ge mig bara lite kärlek, närhet. väck mig med en kram. en puss. ett fint ord. vad som helst, men inte tystnad och kläder.

Inga kommentarer: