14 december 2006

Förkyld

Åh, alldeles underbart förkyld är jag. kunde inte kommit lägligare. så var då en hel dag förstörd i snörvlets tecken. Min tv är dessutom trasig. den valde verkligen rätt tillfälle att bota mitt tv-beroende. tack tack. precis vad jag behövde. inget mer cityakuten för min del.

jag hoppas in i absurdum att melankolin inte återvänder med tentaperioden. det var galet svårt förra gången. Inte roligt. Fast när jag är sjuk börjar jag också tänka en massa. jag funderar, även jag. Tänker även jag, ibland, bättre eller sämre beroende på tankegång. Igår kunde jag inte sova. det var tråkigt. när jag har sömnproblem ligger jag dessutom och kommer på en massa saker som jag ska göra imon, som sedan är bortglömda på morgonen. Så där går jag runt med ångest hela dan för att jag vet att jag redan glömt en massa saker, alltså är dagen redan misslyckad. uss.

Inga kommentarer: