13 december 2006

Hemma

Hemma äta mums
Inte fullast, men ändock lite påverkad. mest trött dock. lite tråkad.

Blev jätteledsen när jag kom ut från kåren å ingen pastavagn stod och väntade med välsmakande fyllemat. snyft. endast korvgubben var vaken. och hans mat smakar skit. dubbelsnyft.

Så nu är jag hemma istället och har värmt kelda thaisoppa i micron. ...det blir lite kletigt. men funkar. billigare än pasta. fast liten kostar bara 20. inte dyrt. bra att bo i småstad, yes.

Så nu ska jag sörpla upp och sen gå och sussa natten skönt. behövs. seminarium imon med redovisning. så smart att gå ut och supa innan, verkligen. nej, uss. måste ta tag i plugget snart. tenta om 10 dar jhu! usse. blä. vill inte. grrr

läsa dn, sen sova gott i knappa 5 timmar. yes. min enda tröst är att de flesta har det värre än jag. gött. min lycka är andras olycka.
Sov gott

Inga kommentarer: