14 december 2006

Nattbesvär

Så himla typiskt.. först uppe sent, supandes, i lagom mängd, ingen baksmälla, sova som en stock men alldeles för få timmar för att gå upp till jordens tråkigaste seminarium där vi är näst sist på heldagen och vara dundertrött. gå hem sova 2h men på tok för lite. sitta med kompisar och må piss. Klart att jag har blivit förkyld.. alltid när det blir tentaperiod. suck. Vara jättejättetrött fram tills jag går och lägger mig, men då inte kunna somna. det kliar i halsen, det är obekvämt, jag kan inte andas, you name it. grymt irriterande. så nu har jag legat och vridit på mig sen 22.30. vill inget hellre än att somna. är grymmetrött, men det räknas visst inte som tillräckligt. Åh, jag hatar sådana här nätter. Tankarna bara vandrar, jag får ingen ordning på nånting alls. Vill sova lite nu.

Inga kommentarer: