09 december 2006

Kortspel

Tänk va det var svårt att gå på espresso igår. dessutom regnade det, så vi gick å köa en halvtimme på ett annat fik istället. Jaaaaja. Sen blev det kortspel hemma hos några av grabbsen fram till 03. Riktig helyllekväll. Jag förlorade storsint Sjuan å sen spelade jag vinna eller försvinna på neger & president. jag vann å sen tokförlorade jag. tur att man inte är en dålig förlorare... Tja.

Idag blir det supfest. inte säker på hur sugen jag är, egentligen. Börjat känna mig lite väl alkoliserad. Jag får sån sjukt jobbig baksmälla. Antar att den börjar ta ut sin rätt. Har blivit gammal, helt enkelt. Sen när det sedvanliga gamla klädesproblemet kommer med i bilden så lockar säng å film än mer...

Lusse imon bittida dessutom. hur orka? kan inte stämmorna, men jag hittar på nått, som vanligt. måste stryka skrud. å gud, så trist.

Men nu är det iaf dammsugt.
TråkKlagan över och ut.

Inga kommentarer: