18 december 2006

Plugghäst

*klapp på axeln*
Idag har jag för en gångs skull varit duktig och pluggat nästan heldag. jaaa, jag är så bra! Det bästa är att jag lyckats hålla intresset uppe, det är ju faktiskt intressant med marknadsföring. Det enda som får mig att vilja skita i det fullständigt är sammanfattningen på Kotler som är full med särskrivning och stavfel. Vad sägs om "kassa kor" och "natur resurs underhållningen" HUA!

Idag funkade min tv helt plötsligt. Andra gången jag försökte slå på den. så då var jag tvungen att slå av och på igen för att kolla om det var en engångsföreteelse. Det var det. Tur för radiotjänsttanten. Eller mig, kanske jag skulle säga... fast det spelar ju enligt utsago inte direkt nån roll om tv:n fungerar eller ej. Knasregler.

oooo nu ska jag vandra iväg till M för lite social kontakt. En hel dag utan att se en människa, det känns lite knas det..

Inga kommentarer: